Ujian Di Awal Sem...

Tanggal 9 July yang lalu menyaksikan pertumpahan darah tercetus di lab Manufacturing..Yang peliknya aku sorang ja yang mengalami pendarahan..hihi..orang lain suma selamat..hurmm..sebenarnya aku dh injured coz tangan terkena tool milling machine..aku terima 26 jahitan jenis 'jelujur sama panjang'..hehe..tgkla kat tenet..aku men hentam ja..tapi Alhamdullilah..Allah masih bagi aku pluang guna jari aku nih lagi..ni gambar selepas dibalut n dijahit..credit to Mus'ab coz guna anset dia..anset aku manala nak ada camera..huhu..

2 comments:

Anonymous said...

Ada blog x gtau pong..

Nor Hanis said...

pergh...

igtkn sket je konye luke ritu...

sori r sbb ckp sket je tu...huhuh

ni da kire parah ni...

simpati ngn ko...

tp tetap semangat tulis blog...itu yg kite mahu...ekekeke

Post a Comment

About Me

My photo
aku suka..fishing..ikan..beli baju suar n kasut..men bola..futsal..tennis..cameraku..laptopku..kereta personaku..cuti-cuti malaysia...InsyaAllah aku akan update blog nih bila rasa nak update..hehe.. =P

Followers