Sekitar Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan Di UTP

~WAHDAH PEMANGKIN KHAIRA UMMAH~

Astaka yang indah sekali..

Kehadiran jemputan melebihi 5000 orang...

Ladies $ gentleman tukang batu & tukang simen mengumumkan ketibaan
Tan Sri Muhyiddin Bin Hj. Yassin


Ucapan perasmian yang membosankan..1 Malaysiala kunun.. :P

Persembahan nasyid yang menghiburkan..tapi de gak nak selit2 ayat 1 Malaysia tuh..benci i..huh..

Guru KAFA Kedah buat persembahan..cayalah ustazah!

Muhyiddin diserbu sejurus acara tamat..press bertubi2 menanyakan soalan sejurus kekalahan di Manik Urai..huhu..ayat sedih jer aku dengar..nak jer aku tanya "jambatan 2 tingkat kat Manik Urai nak wat ke tak Tan Sri?"

Haha..ini paling sensasila..panas lg hot!!..YB Pangkoq and YB Kulim bertemu..sian YB pankoq sorang2 ja semalam..xda sapa nak amik gambar even nak salam ngan dia..sian kan?? sepembangkang aku pun nak jugak aku tanya kabar dia..dia pun tanya pasal jahitan tangan aku..concernkan dia?? haha..pela nasib diakan..sian2..

*Credit to Naim..tolong amik picture aku dan Zamry...

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku suka..fishing..ikan..beli baju suar n kasut..men bola..futsal..tennis..cameraku..laptopku..kereta personaku..cuti-cuti malaysia...InsyaAllah aku akan update blog nih bila rasa nak update..hehe.. =P

Followers