~Tilawatul Qur'an Closing~

Bertempat di UTP Chancellor Hall pada 18hb Julai, aku tiba tepat jam 9.00
malam dengan menaiki kereta mewah aku dengan diiringi oleh eskot2 aku..

Carpet kuning telah terbentang tersedia menerima tapakan kaki aku..wah..hebat!

Orang ramai telah menunggu lama utk mendengar ucapanku..sabar2 yer..

Nie lagi..memang ramaila..sampai ke luar dewan..

Dalam dewan pun penuh dah..

Para penyambut tetamu masih xbersedia..oit aku dah sampai ni..

Dekat kerusi dah tercatat kawasan untuk suma YB..
aku pun dudukla before bagi ucapan..

Empuk..sungguh empuk kerusinya..
harap aku xlena dibuai keselesaan ketika berada disitu..sian rakyat aku..

Masa yang dinanti2..Aku sedang berucap menutup
Majlis Tilawatul Qur'an Peringkat Kebangsaan Di UTP..amin.. :P



RESULT: Johan Qari: Sarawak, Johan Qariah: Perak, Johan Keseluruhan: Sarawak

1 comments:

Anonymous said...

Patut la tiba2 tv aku tak dapat siaran.

Ada YB silap bagi ucapan rupanya. Hahaha..

Post a Comment

About Me

My photo
aku suka..fishing..ikan..beli baju suar n kasut..men bola..futsal..tennis..cameraku..laptopku..kereta personaku..cuti-cuti malaysia...InsyaAllah aku akan update blog nih bila rasa nak update..hehe.. =P

Followers