Penang International Dragon Boat 2009..best!!

Arinih satu hari aku kat penang..hehe..pe lagi..layan Dragon Boat r..baru laki namenyer..Actually abg ipar aku de involved dalam competition nih..die wakil NAVY Lumut.."NAVY Pedal Club"..hah..tulah bunyi name club tuh..overall NAVY dapat 1st prize 1000m and 2nd prize for 200m..500m lepa xdapat coz awal pagi lawan..memang suma duk lemau lagi..Antara team yang ade..Penang Forward..Penand International Pedal Club..JPA n KBS Putrajaya( Wakil Malaysia), Singapore (Nanyang Technology University, Pastu macam2 lagi..aku xsure sangat..Hongkong and etc...ni de pictures for today challenges..arios..

Pegi Penang naik ferry coz dekat ngan tempat tuh..eh..tuh anak akak aku ok..bukan anak aku..

mula2 sampai snap dulu dari tepi..


eh..awek omputih..hehe

Pekena icecream memang terbaek diwaktu mentari tepat terpacak kt atas kepala..

Sebahagian pengunjung..mostly chinese..

Ni tempat peserta..

Nih tempat untuk check peserta...kot2 gune propeller ker..hee

Nilah snap masa competition..macam style de..

1 comments:

oYaMa said...

mentang2 da ada handphone baru truih byk gmbaq ang tangkap~ haha..

Post a Comment

About Me

My photo
aku suka..fishing..ikan..beli baju suar n kasut..men bola..futsal..tennis..cameraku..laptopku..kereta personaku..cuti-cuti malaysia...InsyaAllah aku akan update blog nih bila rasa nak update..hehe.. =P

Followers